Tips για την ημέρα του Μαραθωνίου

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής τριάθλου και νυν προπονητής Βασίλης Κρομμύδας (παγκόσμιο τίτλο Ironman) μας παραθέτει τους τρόπους που μπορείς να προσεγγίσεις καλύτερα αυτόν τον αγώνα. Οι μικρές λεπτομέρειες στις οποίες θα πρέπει να δώσεις σημασία θα κάνουν τη διαφορά στον τερματισμό!

Την ημέρα του αγώνα

Φάε πρωινό!

Πάρε το πρωινό σου τουλάχιστον τρεις ώρες πριν τον αγώνα. Ένα ελαφρύ πρωινό, αυτό που συνηθίζεις να καταναλώνεις και στις προπονήσεις, απόφυγε τροφές που μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα στο στομάχι.


Κάνε ζέσταμα

Όταν βρεθείς στον χώρο εκκίνησης απόφυγε τις άστοχες μετακινήσεις. Πριν την εκκίνηση μην αμελήσεις να κάνεις ένα ελαφρύ ζέσταμα, απλώς φρόντισε μόνο να σου μείνει χρόνος για να προετοιμαστείς πριν την εκκίνηση.


Στον αγώνα

Μη τα δώσεις όλα στην εκκίνηση

Ξεκίνα με πολύ άνετο ρυθμό και σταδιακά ανέβασε τον ρυθμό σου σε αυτόν που θέλεις να κρατήσεις για όλο τον αγώνα. Από την πρώτη στιγμή πίνε υγρά με ηλεκτρολύτες και παίρνε την ενέργεια που χρειάζεσαι τακτικά. Στόχος σου είναι να φτάσεις στη γραμμή του τερματισμού πρωτίστως υγιής.


Μετά τον αγώνα

Κάνε σωστή αποκατάσταση

Κατανάλωσε όσο μπορείς περισσότερους υδατάνθρακες αμέσως μετά και στη συνέχεια μέχρι το τέλος της ημέρας. Φρόντισε όσο μπορείς να αναπληρώσεις και τα υγρά που έχασες.



Πηγή | www.wefit.gr | coachingservices.gr

+30 6972244897

Μαραθώνας

©2019 by We Love Marathon. Proudly created with Wix.com

  • Black Pinterest Icon