Back to gym!

Ο Σεπτέμβριος είναι ένας καλός μήνας για να μπούμε σε πρόγραμμα, να θέσουμε καινούριους στόχους και να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας!


Μετά τις διακοπές το σώμα μας ξεκουράστηκε, πράγμα σημαντικό και απαραίτητο για την αποφυγή τραυματισμών αφού του δόθηκε ο απαραίτητος χρόνος να αποκατασταθεί από τυχόν μικροτραυματισμούς και να ανακάμψει.


Pilates

Το πιλάτες είναι πλέον μία από τις πιο διαδεδομένες μεθόδους εκγύμνασης του σώματος, κατά την οποία απαιτείται σωματική προσπάθεια και πνευματική δραστηριότητα.


Γυμναστήριο στη Νέα Μάκρη

Μερικά από τα οφέλη που προσφέρει η μέθοδος πιλάτες περιλαμβάνουν την απώλεια βάρους, την καλή μυϊκή μάζα, τη βελτίωση της στάσης του σώματος και την αντιμετώπιση νευρικών διαταραχών όπως είναι το στρες ή το άγχος.


Το Pilates Reformer αξιοποιεί ένα μηχάνημα τύπου κρεβάτι που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση της τεχνικής του Pilates σε μια ιδιαίτερη προπόνηση. Τα ελατήρια, τα σχοινιά και το σωματικό βάρος χρησιμοποιούνται ως αντίσταση κατά την εκτέλεση των κινήσεων που στοχεύουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες.

Γυμναστήριο στη Νέα Μάκρη

Στις ασκήσεις που εκτελούνται στο reformer το βάρος του σώματος και οι αντιστάσεις διαφοροποιούν τη συνθετότητα και το επίπεδο δυσκολίας της άσκησης.  Το reformer είναι φτιαγμένο με τρόπο ώστε  να προσαρμόζεται σε όλους τους σωματότυπους, βοηθώντας σημαντικά σε αποκατάσταση από τραυματισμούς ή σε μια ομαλή έναρξη των προπονήσεων μετά από μεγάλη αποχή.



CrossFit


Το Crossfit επικεντρώνεται στην υψηλής έντασης προπόνηση, στην προπόνηση δύναμης και της καρδιοαναπνευστικής αντοχής, συνδυάζοντας πολλές δραστηριότητες αερόβιας και αναερόβιας άσκησης. Μία προπόνηση διαρκεί 1 ώρα, και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα συμπεριλαμβάνεται και η προθέρμανση και η αποθεραπεία ενώ το WOD (work out of the day - προπόνηση της ημέρας) είναι διαφορετικό κάθε φορά. Μέσα στην εβδομάδα είσαι υπερκαλυμμένος αν κάνεις 3 φορές προπόνηση CrossFit. Ο γυμναστής Νίκος Καραμποίκης ιδιοκτήτης του NK Fitness Club λέει χαρακτηριστικά για το Crossfit: "Είναι μια προπόνηση που εξιτάρει, και μόλις σε μια ώρα έχεις άμεσο και γρήγορο αποτέλεσμα καθώς γυμνάζεται όλο σου το σώμα, αυξάνοντας τη μυική του μάζα με ταυτόχρονη καύση λίπους."


Γυμναστήριο στη Νέα Μάκρη

Η κυκλική προπόνηση ή αλλιώς Cross Training είναι η προπόνηση όπου εναλλάσσονται οι ασκήσεις και αντίστοιχα οι μύες που χρησιμοποιούνται κάθε φορά, ενώ χρησιμοποιούνται διάφορα μέσα εκγύμνασης, όπως μπάρες, αλτήρες, ιμάντες, λάστιχα και μπάλες. Δεν στοχεύει αναγκαστικά τόσο πολύ σε ασκήσεις βαρών και η ένταση της προπόνησης δεν είναι τόσο υψηλή όπως στο CrossFit.



Όργανα γυμναστικής - Γυμναστήριο


Όλοι έχουμε μπει κάποια στιγμή στη ζωή μας, έστω και μια φορά στο γυμναστήριο (ελπίζω δηλαδή) και σίγουρα αποτελεί μια κλασική λύση για την εκγύμναση του σώματός μας από αρχαιοτάτων χρόνων. Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα αποτελούσε σημαντικό μέρος της κοινωνικής ζωής και της αγωγής των νέων και αυτό διότι οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι η υγειά του σώματος πρέπει να συμβαδίζει με την πνευματική υγεία «Νους υγιής εν σώματι υγιή».


Γυμναστήριο στη Νέα Μάκρη

Ξεκίνησε λοιπόν με ένα πλάνο - προτίμησε να το ζητήσεις από τον γυμναστή, και προγραμμάτισε να πηγαίνεις στο γυμναστήριο τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Πρόσεξε στις ασκήσεις με βάρη να αυξάνεις τα κιλά σταδιακά και όχι απότομα καθώς ειδικά τώρα στο ξεκίνημα υπάρχει πιθανότητα τραυματισμού. Μέσα στην προπόνηση σου φρόντισε να μην αποφεύγεις το αερόβιο κομμάτι για να βελτιώσεις και την καρδιοαναπνευστική σου ικανότητα.



Personal Training


Κάποιοι το θεωρούν πολυτέλεια, όμως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα ειδικά τη σημερινή εποχή καθώς υπάρχουν πολλοί λόγοι για να επιλέξει κάποιος έναν προσωπικό γυμναστική.


Κατ’ αρχήν στο personal training, ο γυμναστής φτιάχνει ξεχωριστό πρόγραμμα για κάθε ασκούμενο, ανεξαρτήτου επιπέδου το οποίο είναι προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες του καθενός, βοηθώντας τον έτσι να φτάσει πιο γρήγορα στον επιθυμητό του στόχο.


Γυμναστήριο στη Νέα Μάκρη

Ο Personal Trainer είναι συνεχώς δίπλα σου, σε επιβλέπει και διορθώνει την τεχνική σου αποφεύγοντας έτσι του τραυματισμούς και αξιοποιώντας στο έπακρο την αποτελεσματικότητα της κάθε άσκησης.