top of page

Συνέντευξη από τον παίκτη της καλύτερης ομάδας drifting, Σπύρο Φλωράτο


Συνέντευξη από τον παίκτη της καλύτερης ομάδας drifting, Σπύρο Φλωράτο

Μένει Μαραθώνα αλλά "τρέχει" παντού και μας κάνει περήφανους. Ο Σπύρος Φλωράτος κατοικεί τα τελευταία 20 χρόνια στη Νέα Μάκρη όπου διατηρεί και το συνεργείο αυτοκινήτων B16Α Workshop. Από το 2000 συμμετέχει σε αγώνες αυτοκινήτων και εξειδικεύεται στο να τα κάνει πιο γρήγορα!


Με ευκαιρία τη συμμετοχή του (ChantzarasTeam22) στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift που θα ξεκινήσει από τον Μαραθώνα, καταφέραμε και ξεκλέψαμε λίγα λεπτά από το χρόνο του για να μας δώσει μια μίνι συνέντευξη.


Το συνεργείο αυτοκινήτων σου δεν είναι το κλασικό συνεργείο που έχουμε στο μυαλό μας. Εδώ θα δεις πολλά δυνατά αυτοκίνητα. Ποιο είναι το αγαπημένο σου; Μέχρι που έχει φτάσει η φήμη σου; Τι είναι αυτό που θέλουν οι πελάτες από σένα;


Συνεργείο αυτοκινήτων Β16Α workshop
Συνεργείο Αυτοκινήτων B16Α Workshop | Φωτ.: Μιχάλης Γεροδήμος

Δεν είμαι φαν κάποιου συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Είμαι φαν της αυτοκίνησης. Πελάτες έρχονται από παντού αλλά σε κάποιες περιπτώσεις θα πρέπει να ταξιδέψω εγώ με την ομάδα μου στον τόπο προορισμού, κάτι που δεν με χαλάει καθόλου (γέλια). Στη Γερμανία για παράδειγμα έχω φτιάξει πολλά αυτοκίνητα και εκεί μου είχε κάνει εντύπωση ένας Ρώσος πελάτης μου που με επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης επέλεξε να οδηγήσει 20 χλμ. (40 λεπτά) για να βγει στην autobahn (γερμανικός αυτοκινητόδρομος χωρίς όριο ταχύτητας) ώστε να "τσεκάρει" με ασφάλεια το αμάξι του. Ένα ωραίο επαγγελματικό ταξίδι ήταν στο Reunion Island, που χρειάστηκε να πάω για τη χαρτογράφηση εγκεφάλου ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου Opel Corsa OPC. Άλλες χώρες είναι η Πορτογαλία, Ισπανία, Ρωσία, Γαλλία και Αμερική αλλά πάντα με μεγάλη χαρά επιστρέφω Μαραθώνα.


Το συνεργείο B16Α Workshop είναι ένα κλασικό συνεργείο αυτοκινήτων, εξειδικευόμαστε σίγουρα στη βελτίωση αυτοκίνητου και δεν είναι λίγες οι φορές που θα συνεργαστούμε με τοπικά συνεργεία για να τα βοηθήσουμε να επιλύσουν κάποια μηχανικά προβλήματα που τους δυσκολεύουν. Δεν είναι εύκολη η δουλειά ενός μηχανικού αυτοκινήτων. Πρέπει να ξέρεις τι κάνει ο κάθε αισθητήρας της κάθε μηχανής, να ασχοληθείς με τον υπολογιστή της μηχανής, ουσιαστικά πρέπει να ξέρεις κατ' εμέ, να κάνεις μια σωστή διάγνωση αλλιώς δεν μπορείς να επισκευάσεις τίποτα.


Άλλη μια ιστορία που θυμήθηκα τώρα ήταν στην Πολωνία, Βαρσοβία πιο συγκεκριμένα στον Gymkhana (αγώνες drift) όπου έτρεχε ο Petter Solberg και αυτός που έκανε κουμάντο στην ομάδα από τους 10 μηχανικούς, ήταν ένας πιτσιρικάς 24 χρόνων όπου δουλειά του ήταν να διαχειρίζεται τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου. Σιγά σιγά όλα αυτά φαίνονται και στην Ελλάδα. Η επιτυχία εξαρτάται από την ομάδα και όχι από την μονάδα.

Η Chantzaras Team 22 αποτελείται από 10 άτομα και το καθένα από αυτά αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της πορείας μας.

Συμμετέχεις σε αγώνες πολλά χρόνια τώρα, ως οδηγός αλλά και ως ειδικός στη "βελτίωση" του αυτοκινήτου. Ποιος αγώνας για την ώρα είναι ο "αξέχαστος";


Συμμετέχω σε αγώνες από το 2008, όταν πήρα τη πρώτη θέση στο Πρωτάθλημα Ελλάδας στα Dragster, με Honda Civic Turbo ως μηχανικός, οδηγός και προγραμματιστής - multi tasking (γέλια) αλλά τα τελευταία χρόνια συμμετέχω καθαρά ως προγραμματιστής.



Απίστευτο συναίσθημα και δεν το ξεχνάω, πριν 2 χρόνια στις Σέρρες στον τελευταίο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος drift που κερδίσαμε το πρωτάθλημα και μας παρακολουθούσε 10.000 κόσμος... χαμός - ένας Έλληνας ανάμεσα στους καλύτερους! Απίστευτη αίσθηση υπερηφάνειας και αναγνώρισης.



Σε λίγες ημέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Drift και τα προγνωστικά για την ομάδα σου είναι πολύ δυνατά. Ποια η συνεργασία με τον Χ. Χατζαρά; Πες μας για το αυτοκίνητο!


Αγωνίζομαι με τον Χρήστο που του φτιάχνω (προγραμματισμός) τα τελευταία 4 χρόνια το αυτοκίνητο και έχουμε πάρει 4 φορές το πρωτάθλημα Ελλάδας. Γνωριζόμασταν και παλαιότερα λόγω του χώρου. Το αμάξι είναι ένα BMW M3 Turbo. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε όλες τις γυναίκες ασχέτως γνωστές ή άγνωστες, μα σε όλες αρέσει αυτό το αυτοκίνητο (εμφανισιακά). Άρα έχει πολύ ωραίο design (γέλια).


BMW M3 Turbo της Chantzaras Team 22
BMW M3 Turbo της Chantzaras Team 22

Για τη συμμετοχή μας έχουν βοηθήσει πολύ οι χορηγοί μας. Σκέψου μόνο το απλό: χρειαζόμαστε 20 λάστιχα σε κάθε αγώνα, κάθε λάστιχο κοστίζει 200€. Με τη συμμετοχή στους αγώνες μαζεύουμε εμπειρίες και γινόμαστε καλύτεροι. Καλύτεροι άνθρωποι και καλύτεροι μηχανικοί.


Όσοι ασχολούνται με αυτό το άθλημα οδηγούν πολύ πιο σωστά σε δημόσιους δρόμους, αφού δεν υπάρχει η ανάγκη "εκτόνωσης" και επικίνδυνης οδήγησης στην καθημερινότητά τους.


Από όλα τα Motor Sports γιατί το Drifting;


Το drifting γίνεται γνωστό τα τελευταία 4-5 χρόνια, παλιά σκέψου το έκαναν οι "δευτερότριτοι" του motor sport που έκαναν τα παντιλίκια τους σε μια πίστα. Σήμερα με τον τρόπο που έχει στηθεί, με τους κανόνες, με τα χρήματα που έχουν επενδυθεί και την απήχηση που έχει στον κόσμο θεωρείται πιο εντυπωσιακό και πιο ευχάριστο από πολλά άλλα motor sports! Εδώ ο θεατής κάθεται σ' ένα σημείο και βλέπει στην πίστα όλη τη μάχη σε 30". Έρχονται μέχρι και οικογένειες να απολαύσουν το θέαμα! Αγώνας drift θα γίνει τώρα και στον Μαραθώνα και αναμένουμε να μάθουμε αν θα είναι ανοιχτός για το κοινό...



Χορηγοί ομάδας Chantzaras Team 22: Zestino Motor Sport, Monster Energy, Garrett Motion, Turbo Hellas, Dynamics Motorsport, Sokratis Speed, HB Body, Lamda Leventis, AXO Techniki, SS Electronics, Service Park Tires, ML Cars, Protection.gr, RTMG Performance, TGWorkz Fabrications, Auto Refenish



Ευχόμαστε από καρδιάς καλή επιτυχία!


 

Πληροφορίες για το αγώνα: omae-epa.gr

Comments


bottom of page